Nici PDO

Nie jesteś zadowolona ze swojego wyglądu? Skóra straciła jędrność i blask? Twoja twarz sprawia wrażenie zmartwionej lub smutnej? Na ciele pojawiły się rozstępy? Oznaki upływającego czasu są coraz bardziej widoczne?

Poznaj moc nici PDO - zaskocz siebie i wszystkich dookoła! Znów czuj się świetnie w swojej skórze!

Co to są nici PDO i na czym polega zabieg?

Nici polidioksanowe ( PDO ) to biowchłanialne nici liftingujące.

Zabieg polega na wszczepianiu pod skórę rozpuszczalnych nici, które stopniowo ulegają degradacji stymulując syntezę kolagenu, fibroblastów oraz angiogenezę. Dzięki temu skóra staje się gładsza, bardziej świetlista, zmarszczki znikają, owal twarzy się podnosi, „pory” ulegają zwężeniu, obwisłe tkanki zostają wzmocnione – następuje lifting twarzy ( bez skalpela ).

Jakie są zalety zabiegu?

Przede wszystkim bezpieczeństwo podczas przeprowadzania całej procedury oraz wysoka skuteczność i natychmiastowe wyniki. Do samego zabiegu nie musisz specjalnie się przygotowywać.

Dodatkową zaletą jest niewątpliwie fakt, że zabieg nie pozostawia nacięć i blizn, a nici są całkowicie wchłaniane. Potrzebują od 180 do 210 dni w Twojej skórze. Są niewidoczne i niewyczuwalne, dzięki czemu nikt, poza Tobą, nie zauważy śladów po zabiegu.

Istotne jest również to, że zabieg jest powtarzalny.

Czy są ograniczenia wiekowe do przeprowadzenia zabiegu?

Nie ma sztywnych ram wiekowych, jednak najlepsze efekty można uzyskać u osób, które ukończyły 30. rok życia. Wtedy, gdy pojawiają się pierwsze oznaki starzenia. Nie ma górnej granicy wiekowej dla zabiegów z wykorzystaniem nici PDO.

Czy wszczepianie nici PDO boli?

Zabieg nie jest bolesny. Możesz odczuwać jedynie delikatne ukłucia ( jak przy zabiegu akupunktury ).

Nie obawiaj się! Cały zabieg może być wykonany w znieczuleniu miejscowym.

Kiedy zauważę pierwsze efekty zabiegu i jak długo będą się utrzymywać?

Pierwsze efekty widoczne są już po 2 – 3 tygodniach, ale znacząca poprawa miejsc poddanych zabiegowi następuje po 2 – 3 miesiącach ( wtedy zaczyna być wytwarzany nowy kolagen ).

Efekt końcowy powinien utrzymywać się do ok. 2 lat, jednak jest to uwarunkowane między innymi Twoim metabolizmem.

Czy wszystkie nici są takie same?

Nie. W zależności od obszaru poddawanemu zabiegowi wykorzystujemy różne rodzaje nici.

Jak długo trwa zabieg?

Cały zabieg jest stosunkowo krótki – w zależności od obszaru oraz ilości użytych nici – około godziny.

Obszar poddawany zabiegowi jest najpierw znieczulany kremem, po czym następuje implantacja nici we właściwy sposób i miejsce.

Na jakie skutki uboczne muszę się przygotować ?

Po zabiegu mogą powstać niewielkie zaczerwienienia od wkłuć – ustępują w ciągu kilku godzin. Nie ma przeciwwskazań by wrócić do codziennych czynności.

Zabieg charakteryzuje się brakiem skutków ubocznych i komplikacji – można mu się poddawać przez cały rok.

Czy są przeciwwskazania do wszczepienia nici PDO?

Tak. Najważniejsze przeciwwskazania to:

• ciąża i okres karmienia piersią
  • choroba nowotworowa
  • choroby autoimmunologiczne
  • niewyrównana cukrzyca
  • infekcje wirusowe ( na przykład opryszczka )
  • przeziębienie, choroby gorączkowe
  • otwarte rany lub zmiany chorobowe skóry
  • zaburzenia krzepliwości krwi
  • terapia przeciwzakrzepowa

Jakie są wskazania do zabiegu?

Jeśli chodzi o twarz, dobre efekty zabiegu uzyskujemy w przypadku poziomych i pionowych zmarszczek czoła, obniżonych zewnętrznych krawędzi brwi, wiotkiej tkanki w okolicach brwi ( opadające brwi ), worków pod oczami, wyraźnego fałdu nosowo – wargowego, rowka policzkowo – jarzmowego, fałdu podbródkowego, linii marionetek, opadających policzków i obszaru pod żuchwą oraz pomarszczonych policzków. Również, gdy konieczny jest lifting czoła, policzków oraz V lifting.

W przypadku całego ciała, najlepsze efekty uzyskujemy stosując nici PDO przy występujących fałdach i zmarszczkach skóry na szyi i dekolcie, zwiotczałych tkankach i rozstępach na pośladkach, brzuchu, ramionach oraz nogach, niewrażliwej tkanki podskórnej i skóry ( po zabiegach liposukcji ). Również w celu ujędrniania i kształtowania piersi oraz likwidacji miejscowego otłuszczenia ( ramiona, brzuch, uda, żebra, pośladki ).

Jeśli masz jeszcze jakieś wątpliwości, zadzwoń do naszej Kliniki ( +48 691 690 156 ) i umów się na konsultację. Lekarz chętnie odpowie na wszystkie Twoje pytania i rozwieje wszelkie Twoje wątpliwości związane z zabiegiem.

Zapraszamy!