Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będę one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności
przycisk zamknij
Ta witryna używa plików Cookies. Więcej TUTAJ
przycisk zamknij
Chcesz dowiedzieć się więcej?
przycisk zamknij

Dziękujemy, zapytanie zostało wysłane do Esclinic.

Warunki gwarancji

 

  1. WYPEŁNIENIA ŚWIATŁOUTWARDZALNE ( okres 12 miesięcy lub 6 miesięcy w przypadku braków zębowych lub bruksizmu):
    • przeprowadzenie i zakończenie pełnego zakresu leczenia zgodnie z planem leczenia ustalonym przez lekarza prowadzącego
    • utrzymanie odpowiedniej higieny jamy ustnej ( systematyczne usuwanie złogów nazębnych)
    • obecność na wyznaczonych wizytach kontrolnych ( min. co 6 m-cy)
    • przestrzeganie zaleceń lekarza / higienistki stomatologicznej
    • wykonywanie niezbędnych zdjęć RTG

     

    * W przypadku, gdy do miesiąca czasu od założenia wypełnienia, ząb musi zostać przeleczony kanałowo, pacjent pokrywa jedynie koszty leczenia kanałowego ( wypełnienie wykonywane jest w ramach gwarancji pod warunkiem, że jego zakres nie zwiększył się znacząco ).

     

  2. PRACE PROTETYCZNE ( okres 12 miesięcy):
    • przeprowadzenie i zakończenie pełnego zakresu leczenia zgodnie z planem leczenia ustalonym przez lekarza prowadzącego
    • utrzymanie odpowiedniej higieny jamy ustnej oraz uzupełnień protetycznych ( systematyczne usuwanie złogów nazębnych)
    • obecność na wyznaczonych wizytach kontrolnych ( min. co 6 m-cy)
    • przestrzeganie zaleceń lekarza / higienistki stomatologicznej
    • prawidłowe, zgodne z przeznaczeniem użytkowanie uzupełnień protetycznych
    • naprawa we własnym zakresie zrywa umowę gwarancji ( gwarancja nie dotyczy napraw)

     

    DOKUMENTEM STWIERDZAJĄCYM PRAWO DO REKLAMACJI JEST KARTA PACJENTA ZAWIERAJĄCA NIEZBĘDNE INFORMACJE DO JEJ UZYSKANIA.

     

  3. GWARANCJA NIE OBEJMUJE:
    • prac tymczasowych, prowizorów ( korona tymczasowa, proteza natychmiastowa itp.)
    • prac wykonanych na wyraźne polecenie pacjenta, w przypadku, gdy lekarz doradza korzystniejsze, ze względu na dobro pacjenta, rozwiązanie
    • leczenia zębów mlecznych
    • złamań koron zębów pomiędzy wizytami trwającego leczenia endodontycznego
    • uszkodzeń powstałych na skutek uzupełnienia tylko części braków zębowych, powodujących przeciążenia uzupełnionej protetycznie okolicy
    • uszkodzeń powstałych w wyniku urazów mechanicznych, naturalnego zaniku kości i zmian w przyzębiu
    • uszkodzeń powstałych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
    • uszkodzeń powstałych w wyniku wystąpienia chorób ogólnych, o których pacjent nie poinformował lekarza lub nie wiedział w chwili wykonywania usługi

     

  4. GWARANCJA PRZESTAJE OBOWIĄZYWAĆ W NASTĘPUJĄCYCH PRZYPADKACH:
    • niedostatecznej higieny jamy ustnej
    • niezgłaszania się na wizyty kontrolne
    • nieprzestrzegania zalecanych wizyt kontrolnych
    • niestosowania się do zaleceń lekarza
    • złamań koron zębowych pomiędzy wizytami będącymi w trakcie leczenia endodontycznego
    • stosowania prac protetycznych niezgodnie z ich przeznaczeniem
    • ingerencją mechaniczną w pracę protetyczną przez innego lekarza, technika lub samego pacjenta
    • uzupełnienia tylko części braków zębowych, powodując przeciążenie okolicy uzupełnionej protetycznie
    • nieszczęśliwych wypadków
    • naturalnego zaniku kości i zmian w przyzębiu
    • współistniejących chorób ogólnych wpływających na stan całego narządu żucia ( cukrzyca, padaczka, osteoporoza, stan po napromienianiu i terapii cytostatykami )
    • niezgłoszenia się pacjenta po odbiór pracy protetycznej do 2 tygodni od momentu ukończenia pracy przez laboratorium protetyczne ( ze względu na możliwość przemieszczenia i rotacji zębów )

     

    W przypadku wątpliwości związanych z przeprowadzonym leczeniem pacjent zobowiązany jest do osobistego zgłoszenia się do lekarza prowadzącego niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 2 tygodnie od momentu pojawienia się problemu.



Udogodnienia, które dla Ciebie przygotowaliśmy: