Chcesz dowiedzieć się więcej?
przycisk zamknij

Dziękujemy, zapytanie zostało wysłane do Esclinic.

Warunki gwarancji

 

  1. WYPEŁNIENIA ŚWIATŁOUTWARDZALNE ( okres 12 miesięcy lub 6 miesięcy w przypadku braków zębowych lub bruksizmu):
    • przeprowadzenie i zakończenie pełnego zakresu leczenia zgodnie z planem leczenia ustalonym przez lekarza prowadzącego
    • utrzymanie odpowiedniej higieny jamy ustnej ( systematyczne usuwanie złogów nazębnych)
    • obecność na wyznaczonych wizytach kontrolnych ( min. co 6 m-cy)
    • przestrzeganie zaleceń lekarza / higienistki stomatologicznej
    • wykonywanie niezbędnych zdjęć RTG

     

    * W przypadku, gdy do miesiąca czasu od założenia wypełnienia, ząb musi zostać przeleczony kanałowo, pacjent pokrywa jedynie koszty leczenia kanałowego ( wypełnienie wykonywane jest w ramach gwarancji pod warunkiem, że jego zakres nie zwiększył się znacząco ).

     

  2. PRACE PROTETYCZNE ( okres 12 miesięcy):
    • przeprowadzenie i zakończenie pełnego zakresu leczenia zgodnie z planem leczenia ustalonym przez lekarza prowadzącego
    • utrzymanie odpowiedniej higieny jamy ustnej oraz uzupełnień protetycznych ( systematyczne usuwanie złogów nazębnych)
    • obecność na wyznaczonych wizytach kontrolnych ( min. co 6 m-cy)
    • przestrzeganie zaleceń lekarza / higienistki stomatologicznej
    • prawidłowe, zgodne z przeznaczeniem użytkowanie uzupełnień protetycznych
    • naprawa we własnym zakresie zrywa umowę gwarancji ( gwarancja nie dotyczy napraw)

     

    DOKUMENTEM STWIERDZAJĄCYM PRAWO DO REKLAMACJI JEST KARTA PACJENTA ZAWIERAJĄCA NIEZBĘDNE INFORMACJE DO JEJ UZYSKANIA.

     

  3. GWARANCJA NIE OBEJMUJE:
    • prac tymczasowych, prowizorów ( korona tymczasowa, proteza natychmiastowa itp.)
    • prac wykonanych na wyraźne polecenie pacjenta, w przypadku, gdy lekarz doradza korzystniejsze, ze względu na dobro pacjenta, rozwiązanie
    • leczenia zębów mlecznych
    • złamań koron zębów pomiędzy wizytami trwającego leczenia endodontycznego
    • uszkodzeń powstałych na skutek uzupełnienia tylko części braków zębowych, powodujących przeciążenia uzupełnionej protetycznie okolicy
    • uszkodzeń powstałych w wyniku urazów mechanicznych, naturalnego zaniku kości i zmian w przyzębiu
    • uszkodzeń powstałych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
    • uszkodzeń powstałych w wyniku wystąpienia chorób ogólnych, o których pacjent nie poinformował lekarza lub nie wiedział w chwili wykonywania usługi

     

  4. GWARANCJA PRZESTAJE OBOWIĄZYWAĆ W NASTĘPUJĄCYCH PRZYPADKACH:
    • niedostatecznej higieny jamy ustnej
    • niezgłaszania się na wizyty kontrolne
    • nieprzestrzegania zalecanych wizyt kontrolnych
    • niestosowania się do zaleceń lekarza
    • złamań koron zębowych pomiędzy wizytami będącymi w trakcie leczenia endodontycznego
    • stosowania prac protetycznych niezgodnie z ich przeznaczeniem
    • ingerencją mechaniczną w pracę protetyczną przez innego lekarza, technika lub samego pacjenta
    • uzupełnienia tylko części braków zębowych, powodując przeciążenie okolicy uzupełnionej protetycznie
    • nieszczęśliwych wypadków
    • naturalnego zaniku kości i zmian w przyzębiu
    • współistniejących chorób ogólnych wpływających na stan całego narządu żucia ( cukrzyca, padaczka, osteoporoza, stan po napromienianiu i terapii cytostatykami )
    • niezgłoszenia się pacjenta po odbiór pracy protetycznej do 2 tygodni od momentu ukończenia pracy przez laboratorium protetyczne ( ze względu na możliwość przemieszczenia i rotacji zębów )

     

    W przypadku wątpliwości związanych z przeprowadzonym leczeniem pacjent zobowiązany jest do osobistego zgłoszenia się do lekarza prowadzącego niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 2 tygodnie od momentu pojawienia się problemu.



Podziel się tą stroną ze znajomymi:



Udogodnienia, które dla Ciebie przygotowaliśmy: